BENEFICIILE SCHIULUI – PREDEAL 2022

#Predeal #PartiaClabucet #Schi
Program de funcționare:
Teleschi 08.30 – 20.00
Telescaun 08.30 – 16.30
Banda Clăbucet Sosire 09.00 – 19.00
Banda Cocoșul- 09.00 – 16.30

Schiul este unul dintre cele mai vechi sporturi existente. În urmă cu cinci mii de ani, scandinavii au folosit schiurile ca mijloc de transport individual pentru a se deplasa prin zăpadă.

Este un sport de iarnă, practicat individual și are din ce în ce mai mulți fani. Acest sport distractiv și sănătos poate fi practicat încă din copilărie, alături de familie sau prieteni.

Există două tipuri de schi: schi alpin (efectuat pe pârtiile abrupte ale munților) și schiul de fond (pe suprafețe plane). Dacă doriți să aflați mai multe despre schi și beneficiile sale… citiți mai departe!

Ca toate sporturile, schiul are riscurile sale, dar există multe alte avantaje. În cele ce urmează vă vom dezvălui 10 motive întemeiate pentru a practica schiul și, de asemenea, vă vom spune care sunt domeniile schiabile glaciare, unde zăpadă este garantată. Fie iarnă, fie primăvară sau chiar vară distracția la schi pe ghețarii Europei este oricând posibilă.

Beneficiile schiului

1. Purifică plămânii. Pârtiile de schi sunt situate în medii montane de mare altitudine care vă permit să respirați aer pur și să vă oxigenați sângele.

2. Tonifică corpul. Schiul ajută la tonifierea mușchilor corpului, în special a cvadricepsului (datorită mișcării picioarelor atunci când alunecă pe zăpadă) și a feselor, a brațelor (atunci când conduceți cu ajutorul bastoanelor) și a oblicilor abdominali, astfel încât să funcționeze corpul în același mod ca și cum ați fi mers cu bicicleta sau ați făcut mișcare pe bicicleta eliptică.

3. Ajută la slăbit. Schiul este o modalitate bună de a arde calorii. În funcție de intensitate, se pot arde de la 350 la 650 de calorii în fiecare oră.

4. Protejează împotriva bolilor cardiovasculare. Schiul este un sport aerob, iar consumul de energie și arderea caloriilor pe care le implică previne probleme de supraponderalitate și de colesterol, astfel încât protejează inima și plămânii.

5. Îmbunătățește forța și rezistența fizică. Odată cu practica schiului, picioarele, brațele, spatele, abdomenele și fesele se întăresc, iar starea fizică este îmbunătățită pe măsură ce se lucrează la rezistență și intensitate.

6. Îmbunătățește agilitatea, flexibilitatea, coordonarea, echilibrul și concentrarea, deoarece necesită o combinație specială de mișcări și menținerea unei poziții corecte tot timpul.

7. Relaxează mușchii și reduce stresul, ca orice sport. Dar spre deosebire de altele, schiul este unul dintre cele mai complete sporturi care există.

8. Relaxează și reduce nivelul de anxietate, printre altele, deoarece practicați sport și generați adrenalină în timp ce vă bucurați de peisaj, producând un sentiment plăcut de bunăstare și libertate.

9. Ideal pentru a vă deconecta de la rutină. Schiul poate părea un sport exclusiv pentru sportivi și aventurieri, dar este potrivit pentru toate tipurile de oameni, deoarece poate fi practicat și pentru a vă deconecta de la muncă, pentru a vă relaxa și a petrece câteva zile într-un mediu diferit, cu priveliști incredibile.

10. Este un sport social. Schiul este un sport care vă încurajează să-l practicați alături de prieteni și familie. Pe lângă sport pe pârtie, în stațiunile de schi puteți face numeroase activități. În plus, există zone de agrement, unde poți întâlni mulți oameni noi.

 

sursa: https://www.cosmopolitan.ro/cosmo-fun/p-descopera-cele-mai-bune-10-motive-pentru-a-schia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *